censused بازار میلیون بازار سرمایه شاخص کل

censused: بازار میلیون بازار سرمایه شاخص کل جریان معاملات رشد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم ، علیرضا منصوریان استعفا کرد

سرمربی استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن اعلام خبر کناره گیری اش از این مسئولیت گفت: از همه مردم کشور عزیزمان ایران و پیشکسوتان فوتبال به خاطر اتفاقاتی که ر

از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم ، علیرضا منصوریان استعفا کرد

علیرضا منصوریان استعفا کرد/ از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم

عبارات مهم : ایران

علیرضا منصوریان:

از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم/ من را به آخر خط رساندند

از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم ، علیرضا منصوریان استعفا کرد

سرمربی استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن اعلام خبر کناره گیری اش از این مسئولیت گفت: از همه مردم کشور عزیزمان ایران و پیشکسوتان فوتبال به خاطر اتفاقاتی که رخ داده است عذرخواهی می کنم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران برابر ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از اینکه در مورد اتفاقات بازی صحبت کنم و شرایطی که در ورزشگاه بوجود آمد یک عذرخواهی بکنم از مردم کشور عزیزمان ایران به خاطر اتفاقاتی که در برنامه ۹۰ رخ داد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در برنامه رخ داد صدای خیلی ها را دراورد که دو بزرگ فوتبال کشور عزیزمان ایران هم یعنی آقای پروین و جباری هم اعتراض کردند. از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم. این اتفاق تاریکی بود که رخ داد. درس های زیادی جهت خود من داشت.

سرمربی استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن اعلام خبر کناره گیری اش از این مسئولیت گفت: از همه مردم کشور عزیزمان ایران و پیشکسوتان فوتبال به خاطر اتفاقاتی که ر

منصوریان ادامه داد: یادم است ۱۷-۱۸ ماه پیش آمدم در یک کنفرانس خبری و در مورد شروع کردن کارم در استقلال صحبت کردم. هواداران در این مدت کمکم کردند و با حواشی که داشتیم رودرو شدیم. هنگامی که آمدم گفتم دربی را می بریم. همان موقع گفتم تیم را اول یا دوم می کنم. ممنونم از خدای بزرگ که هم دربی را بردیم و هم دوم شدیم. من روزهای بسیار خوبی را در فوتبال کشور عزیزمان ایران داشتم و پلکانی زحمت کشیدم تا به این نقطه ای که هستم رسیدم.

وی ادامه داد: سال خیلی خوبی را شروع کردم و در همان تمرین اول چند هزار تماشاگر آمدند. از هوادارانی که امروز گفتند حیا کن و رها کن ناراحت نیستم. افتخار می کنم که شاگرد مکتب استقلال هستم و روی همین سکوها بزرگ شده است ام. شش – هفت سالم که هوادار استقلال شدم و از هوادارانی که گفتند حیا کن رها کن ناراحت نیستم. باید به ارزش خودم و خانواده بزرگ استقلال احترام بگذارم.

منصوریان در ادامه گفت: در رختکن به بازیکنان چند وصیت کردم که قداست همدیگر را نشکنند و به پیشکسوتان احترام بگذارند. می توانستم بعد از بازی با پدیده استعفا کنم و بروم. من به این نقطه رسیده ام که دیگر هوادار صبر من را نمی کند. در فوتبال کشور عزیزمان ایران نمی گذارند شما به آخر خط برسی بلکه شما را به آخر خط می رسانند. من با ادبیات حیا کن رها کن آشنا نبودم. به جرات می گویم که من را به اخر خط رساندند.

از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم ، علیرضا منصوریان استعفا کرد

وی افزود: بعد از بازی با پدیده تنهاترین آدم تاریخ استقلال من بودم. می توانستم در همین بازی با پدیده باید می رفتم. همانجا هم که زمین را بوسیدم تصمیمم را گرفته بودم که بروم. ولی مربیان گفتند بمان و تیم را درست کند.

منصوریان ادامه داد: امروز با انرژی خوبی روی نیمکت آمدم و خوب هم شروع کردیم. امروز متوجه شدم در فوتبال یک آفساید می تواند آینده یک مربی را عوض کند. چند وقت پیش آقای ساکت گفته بود فوتبال ادامه دارد. امروز آقای بهتاش به من گفت که فوتبال ادامه داشت. حکمی که کمیته اخلاق داده بود خنده آمیز بود. پرسشها زیادی داشتم در این مدت. زمین تمرین نداشتیم. با این حال نمی خواهم بگویم که چه اتفاقاتی افتاد.

سرمربی استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن اعلام خبر کناره گیری اش از این مسئولیت گفت: از همه مردم کشور عزیزمان ایران و پیشکسوتان فوتبال به خاطر اتفاقاتی که ر

وی افزود: روی صحبتم با تاج و ساکت هست. بلکه فوتبال ادامه دارد ولی باید فوتبالی ها در این فوتبال باشند. یک آفساید را نگرفتند و ما گل خوردیم. امروز آخر خط من با استقلال هست. به احترام خانواده ام.

منصوریان که هنگام اعلام انتقاداتش از مسئولان فدراسیون فوتبال بغض کرده بود گفت: هیچ وقت از آقای ساکت نمی گذرم. امروز متوجه شدم که ساکت در مورد من چه گفته هست. امروز که اسم آقای ساکت را آوردم به خاطر اتفاقاتی است که در فدراسیون فوتبال رخ داده هست. امروز با یک گل آفساید خوردیم. اگر بخواهم از کسانی که علیه من کار کردند اسم بیاورم باید اسم ۱۵ نفر را بیاورم.

از همه مردم کشور عزیزمان ایران عذرخواهی می کنم ، علیرضا منصوریان استعفا کرد

وی افزود: نمی خواهم اتفاقات اخیر را به عادل فردوسی پور ربط بدهم ولی این برنامه درس بزرگی به من داد. هنگامی که ما کوچک بودیم می گفتند که یک هیولای درون در استقلال وجود دارد که جهت ما نامفهوم بود ولی الان که آمدم متوجه شدم که استقلال هیولای درون دارد. این هیولا را هم خود ما درست می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: پرسپولیس سال ۹۴ از این هیولای درون فرار کرده هست. همه فهمیده اند که چه می خواهند. من دلواپس بودم که استقلال وارد فضایی شود که چند سال پیش در پرسپولیس وجود داشت و احترام پیشکسوتان از بین می رفت.

منصوریان ادامه داد: ما در کلوب به افرادی نیاز داریم که فوتبال را بفهمند. ولی هنگامی که بدون کارشناسی ورود و خروج ها صورت می گیرد این آسیب ها وجود دارد. شرایط را به گونه ای پیش نبرید که من احساساتی بشوم و اسم بعضی افراد را بیاورم. باید افرادی را گزینش کنیم که کارشناس باشند و به مردم احترام بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا تیمش روحیه بردن ندارد گفت: ما در نیمه اول کاملا به بازی مسلط بودیم ولی آیا بار فنی بالای تیم ما به آخر نمی رسد به این خاطر است که تیم ما فضای استرسی بالایی دارد و با نگرانی وارد بازی می شود. ما سال گذشته این استرس را نداشتیم. به جرات می توان گفت اگر یک بر صفر برده بودیم همه می گفتند از بحران خارج شدیم.

وی ادامه داد: در بازی با گل گهر هم بازیکنان ما استرس داشتند. خلق موقعیت نیاز به فضای بالانس دارد. اگر دقت کنید ما چندین موقعیت خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد. باید یک اعتماد به نفسی را از سکوها بگیرید و بروید داخل زمین. این اعتماد به نفس از روی سکوها نمی آید. الان ما در رختکن ۲۰ دقیقه روی گریه کردن امید نورافکن کار می کردیم.

منصوریان افزود: در تاریخ استقلال ستاره ها خیلی وقت ها نیازی به کار تاکتیکی نداشتند. اعتماد به نفسی که از روی سکوها می آید خیلی تاثیرگذار است که این روزها به بازیکنان اعتماد به نفسی نمی رسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه قلعه نویی عنوان کرده شما را به استقلال آورده است گفت: در آمدن من به استقلال چهار نفر دخالت مستقیم داشتند. نخستین نفر عمو نصی عبداللهی بوده هست. بعد آقای بهتاش فریبا و بعد هم آقای قلعه نویی که به آمدنم خیلی کمک کردند. یک روز صبح در منزل خوابیده بودیم که یک نفر زنگ زد و گفت من امیر قلعه نویی هستم و از آقای بهتاش و عبداللهی خبر آوردم که باید بیای استقلال.

وی ادامه داد: اول به دوستم گفتم که فرزند محل ها سر به سرم گذاشتند و تلفن را قطع کن. بعد با اصرار او تلفن را برداشتم و متوجه شدم که آقای قلعه نویی هست. ایشان پیغام آقای بهتاش فریبا و عبداللهی را به من رساند که استقلال من را می خواهد. چهارمین نفر هم کاظم اولیایی بود که خیلی به آمدنم کمک کرد. ایشان سال ۷۳ من را از پارس ماشین آوردند استقلال. این چهار نفر در مسیر آمدن من به استقلال کمک کردند ولی بعدا ۵۰ نفر به من گفتند که ما شما را آوردیم استقلال.

منصوریان در مورد اوضاع مهدی رحمتی گفت: من دروغ نمی گویم. به بازیکنانم هم گفتم که همه چیز اوکی بود ولی در برنامه نود قداست من نشکست بلکه قداست مربیگری شکست. من با رحمتی دوست خانوادگی هستم. تنها گلایه من از رحمتی اتفاق برنامه نود است که به قداست مربیگری لطمه زد. کمترین توقع من در این برنامه این بود که رحمتی هنگامی که من و مدیرعامل هستم خداحافظی می کرد و می گفت سرمربی و مدیرعامل هستند.

ادامه دارد…

واژه های کلیدی: ایران | برنامه | فوتبال | استقلال | استقلال | عذرخواهی | منصوریان | فوتبالی ها | علیرضا منصوریان

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه